fredag 2 december 2011

1/12 Motion

Morgonpromenad 1h


Kvällspasset:

Cykel 20min (Hårt) 13km.
Knärehab: 10min
Ljumskrehab: 10min
Bålträning med boll: 50min
Cykel 20min (Medium) 10km
Stretching: 50min

Vet inte vad som händer med min ämnesomsättning men har jäkligt svårt att hålla vikten. Äter ingenting och ligger helt still. Ökar jag lite så går jag upp direkt. Ska börja kasta in morgonpromenader då och då så får vi hoppas det löser problemet.

Trots att cyklarna är i stort sett nya så är jag skeptiskt till att distansmätarna går helt rätt. Trampar som en jäkla dåre iaf!!Men eftersom jag inte har cyklat speciellt mycket så är det svårt att ha en uppfattning om det stämmer. Läser av den bara så får vi se om jag ökat något i slutet av perioden! Känns bra iaf:)

1 kommentar:

  1. 20 minuter och kommer 13km låter helt rätt om du tar i, cykla mycket sommaren 09-10 och det rör sig ofta där !

    SvaraRadera