fredag 12 november 2010

Fredag, Fortsatt teknik träning

Har bestämt mig för att hålla nere vikterna i marken så jag får köra in den nya tekniken ordentligt.
För att ändå få ta ut sig lägger jag in kronlyft efter. Känns helt stört dock!

Frontböj: 140 2x2
Mark: 140x3, 145x3, 150x3, 155 3x6.
Kronlyft: 200x3, 210 3x5

Hade feber när jag vaknade i morse så prioriterade det mest nödvändiga bara.

Frontböjen känns inte bra. har inte kommit in i den än. Får nog hålla nere vikterna tills det känns som det ska.

Marken var helt ok. Är lite knöligt att hitta bra startläge men det kommer. Behöver bli lite smidigare i höftböjaren tror jag..

Kronlyft var det nog 4år sen jag körde ordentligt. Det känns helt stört! har inget drag alls i starten sen får jag upp de 2cm och hamnar rätt, då smäller det bara.

ok pass med tanke på hur jag kände mig imorse.

Imorgon är det Dm. Åker med som coach så vilar tills på måndag.

1 kommentar: