onsdag 9 februari 2011

måndag 7/2

var på bio i lördags och det var mer än besvärligt med mina knän. Får bli uppehåll i böjen nu tills de blir bra. Ska köra lätt benspark och diverse rehab tills de blir bra.

dagens pass: diverse benträning 30min.
marklyft med dräkt: 190x1, 200x1, 210x1, 220x1, 230x1
stabiliseringsträning för knäna 30min.
latsdrag brett grepp: 100kg 8x4
smalt: 80 8x4
brutalbänk: 10 8x4.

Börjar få bra fart på marken nu. Måndagen blir det att köra explosiva ettor med utrustning. Vissa dagar kan jag även gå upp lite tyngre om det känns riktigt bra. i och med att jag inte kör någon böj så tror jag att jag kan köra tyngre marklyft oftare. sedan på fredagar rullar jag runt på 5x5, lätt, mellan och tung. Har börjat med 8or i komplementen. Jag har fått å fruktansvärt dålig muskelkondition så får köra lite högre reps iaf.

230 http://www.youtube.com/user/lindh89?feature=mhum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar